środa, 20 listopada 2013

Wyjątkowa poduszka - mrs i mr moustache!

Zawsze brakowało nam poduszek - nie takich do spania a ozdobnych. Zawsze marzyłam o tym, żeby moje łóżko wyglądało jak w tych amerykańskich filmach, gdzie ściąganie poduszek zajmuje 5 minut (teraz wyobraźcie sobie minę J. na mój pomysł!)

To jednak przed nami. Najpierw jednak ratunku potrzebowała nasza kanapa, której brakuje paru desek (to miejsce nazywamy dziurą, jak wpadniesz, trudno się zmusić do wstania :) - najprostszym sposobem okazały się poduszki :)



















Same poszewki kupiliśmy w Ikei (nie w regularnej sprzedaży - znajdowały się w koszu z poszewkami uszytymi ze skrawków). Poduszki mają rozmiar 50x50 i są z dość grubego materiału.

Leżały niewinnie, dopóki J. nie zaczął spędzać czasu przy PS3 a ja musiałam się zająć swoimi rzeczami, bo tak jakby...nie słyszał co się do niego mówi :)
 
System tworzenia poduszek jest taki sam jak robienia koszulek - odsyłam więc do wpisu: Jak zrobić koszulkę

Pomysł na napis mrs i mr powstał dość spontanicznie i nie wiem czy się nie zmieni. J. bardzo chciałby zamiast wąsów mieć namalowaną brodę :) Pasują jednak idealnie - J. w końcu nie zabiera mi poduszek jak siedzimy na kanapie. Ma swoją, a ja mam 2 (dodatkowa szara), bo wiadomo - kobietą jestem!






























PS. Jutro odbieram maszynę do szycia, czyt. zacznie się. Poduszki na Święta, poduszki z mikołajem, poduszki z napisami, poduszki ze wszystkim. Cała masa poduszek!

4 komentarze :

  1. Jestem zachwycona każdym kolejnym wpisem i pałam ogromną nienawiścią w Twoją stronę, bo zazdroszczę - sama nie potrafię narysować choćby wąsa! :D I tu się rodzi moje pytanie, zaraz po tym - "dlaczego ja nie potrafię narysować choćby wąsa?!" - ile kosztowałoby wykonanie takich dwóch poszewek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cichosza - moje serce się cieszy z takiej nienawiści :) I wierzę, że trochę wprawy i wąsy powstałyby samodzielnie! :)

      Co do poszewek to koszt kompletu dwóch wynosi 50 zł.

      Pozdrawiamy,
      Jędrki :)

      Usuń
    2. Być może, jednak to siostra zabrała całą pulę genów, która niosła ze sobą zdolności manualne... :D Czuję, że was niebawem wykorzystam i poproszę gorąco o takie poszewki, tylko uciułam potrzebną sumkę! Mam nadzieję, że będę miała jeszcze taką szansę!

      Usuń
    3. cichosza - nie ma sprawy, zawsze! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...