czwartek, 12 grudnia 2013

Kubki Mr.Right i Mrs.(always) Right



Kubków i szklanek w naszym domu jest zawsze za dużo – dlaczego? Za często zdarza się „szkoda” i resztki szklanki lądują w koszu (wszyscy puszczamy oczko do J.).Rozwiązaniem jest pić z kubków jednorazowych albo plastikowych dla dzieci, ale...Po prostu nie :)

Zawsze więc mamy koło 2-4 kubków więcej niż powinniśmy (gorzej z talerzami, wciąż gdzieś tam czeka nasz biały komplet – jestem pewna). A kubki i szklanki to najprostsze co można szybko ozdobić, żeby nie wiało nudą, więc ostatnio zdarzyło mi się to czekając na powrót J. z pracy.




Tym razem inspiracja przyszła z sieci – kubki, które zobaczyłam idealnie pasowały do naszej dwójki. Wiadomo! I paru jeszcze par, które znamy (nie wiem czy to powód do dumy czy nie, just sayin’)
Nie robiłam szablonu, raczej patrzyłam na zdjęcie i próbowałam mniej więcej odwzorować czcionkę i krzywizny.
Kubki wykonane są markerem do porcelany (w końcu muszę mu zrobić zdjęcie). Dużo dobrych opinii słyszałam również na temat flamastrów Sharpie (ale należy dobrze sprawdzić, który jest do czego. Na którymś z forów przeczytałam, że jak użyjesz np. flamastra do tkanin zamiast do porcelany, spalisz w piekarniku to co namalowałaś). Sharpie więc, to kolejny mój planowany zakup.
Czerwony napis póki co zrobiony jest normalnym flamastrem (dlatego kolor wygląda na wyblakły) – czerwony do porcelany dopiero nadejdzie, więc wówczas zostanie poprawiony i całość zapieczona w piekarniku (180 stopni, 30 minut).



3 komentarze :

  1. istnieje możliwość kupna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika oczywiście istnieje :) Zapraszam na maila: magdalena.lewacka@gmail.com.

      Pozdrawiamy,
      Jędrki :)

      Usuń
  2. A czy można Was spotkać gdzieś w Warszawie? Potrzebuję prezentu na dziś!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...