poniedziałek, 2 grudnia 2013

Poczuj święta z Reniferem!

 Odkąd pamiętam marzył mi się dom na święta, w którym pomarańcze przerobione będą na świeczki, światełka będą wisieć na każdym oknie, a przede wszystkim wszędzie będzie niezliczona ilość małych czerwono białych ozdóbek.

Nigdy tak nie było - bo nigdy nie było czasu. Zazwyczaj pracowaliśmy w dzień Wigilii do 16-17, a zaraz po, pędziliśmy na święta do obu domów (w sensie ja siedziałam i czytałam książkę, a J. swoją bordową Strzałą zmienioną obecnie na zieloną Niunię, pobijał rekordy prędkości ). Wpadaliśmy w ostatniej chwili i czasu na takie rzeczy, jak ozdoby brak (dobra czasem też było mi szkoda pieniędzy, no bo co z tym zrobisz w styczniu?)

W tym roku postanowiłam, że każdy zapamięta nasze mieszkanie z czasu świąt (nie dlatego, że będzie widoczne  z każdego punktu na osiedlu). Ozdobienie mieszkania wzięłam jednak podstępem, czyli przygotowałam plan! Od tygodnia szykuję i wycinam wzory, szyję poduszki, robię małe bombki z filcu na choinkę - wszystko po to, aby zaraz przed świętami nie latać z językiem na brodzie.

Jeśli święta to...poduszki - jako, że bliski jest mi Renifer Czerwononosy to on poszedł na pierwszy strzał. Poszewka ma chyba największy możliwy rozmiar 50x50. Na środku znajduje się ręcznie wymalowany renifer, którego dodatki (nos! i rogi) zrobione są z filcu i ręcznie przyszyte nitką. Poduszka ma zakładkę z tyłu,a  dodatkowo jest zapinana na 2 czerwone guziki. Święta pełną parą - serio!


PS. Nie muszę mówić, że J. jest zadowolony? Choć coraz częściej słyszę, że Mikołaj mógłby się jednak zlitować i przynieść jakąś grę (nie, J. nie ma 8 lat, przyrzekam! Ma 20 więcej ), bo wszystko przeszedł, a to wyszłoby na dobre i mnie i jemu. Bo rozumiecie - on by się nie nudził, gdy ja szyję. I on to robi tylko dla mnie. Inaczej wyrzuciłby pewnie to PS3 przez okno :)

PS.2. Jeśli ktokolwiek chciałby kupić poduszkę (poszewka+wkład) piszcie lub...licytujcie na Allegro :) KLIK

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...