poniedziałek, 18 listopada 2013

Zamiast zdjęcia w ramce - Scrabble!

Żadne z nas nie lubi pustych ścian. Aby poczuć domowy klimat, stworzyć familijne wnętrze, w którym każdy czuje się jak w domu - jak dla mnie - obrazy i ramki są niezbędne. Mamy ich tyle, że w niektórych po kilku latach wciąż widnieją twarze modeli... :)

Jednak w ramkach nie trzymamy tylko i wyłącznie zdjęć. Jako, że nasza "Skrzynia skarbów" (otrzymana na urodziny od J.) pęka, postanowiliśmy, że ważne dla nas rzeczy umieścimy właśnie w ramkach (choć nikt nie wie, dlaczego puszka po Sprite znajduje się w ramce)

Podczas montowania drabin i tworzenia zabrakło nam półek, więc ramki kupiliśmy przy okazji będąc w Ikei (Ikea powinna mieć jakąś Kartę Stałego Klienta, poziom wyżej niż Ikea Family - byłam pierwszą, która taką ma). Kwadratowa ramka była pod naszą obserwacją już długi czas, więc nie było zastanawiania się czy nam potrzebna i gdzie zmieścimy kolejną ramkę.

Było kilka pomysłów, co do niej wsadzić  - skończyło się na klockach Scrabble. Wybrałam konkretne litery i ułożyłam w napis. Za tło robi karton, który znajduje się w opakowaniu gry. 




Ramka jest gruba, i litery nie przylegają do szkła, dlatego jakoś musiały zostać zamocowane do materiału. Posłużył do tego klej "Kropelka", którym przykleiłam klocki do tektury (wystarczy minimalna ilość kleju).

Nakładałam minimalną ilość kleju, aby kiedyś, gdy napis nam się znudzi lub po prostu zabraknie nam literki podczas gry w Scrabble (!) łatwo można było go zmienić.

Jeśli nie chcecie psuć swoich Scrabbli na Allegro można kupić pojedyncze literki - zwykłe w granicach 1,50 sztuka, te rzadziej spotykane (ę,ą, ź, ż, ó) za 2,50 sztuka.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...